مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-06ورزشي

آخرین وضعیت تیم مشهدی برای حضور در لیگ والیبال/ پیام 2 میلیارد بدهی دارد


رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان در لیگ حفظ شود اما متاسفانه پیام 2 میلیارد تومان بدهی دارد که اسپانسرها حاضر به تسویه آن نیستند.

- رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان در لیگ حفظ شود اما متاسفانه پیام 2 میلیارد تومان بدهی دارد که اسپانسرها حاضر به تسویه آن نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از تیم هایی که طی چند فصل اخیر لیگ برتر والیبال به دلیل مشکلات مالی حاشیه ها فراوانی را به همراه داشته، تیم پیام خراسان است.

این مشکلات تا جایی پیش رفت که در چند هفته پایانی دور گروهی فصل گذشته لیگ، تیم پیام از مسابقات لیگ کنار گذاشته شد.

با داغ شدن بازار نقل و انتقالات فصل جدید لیگ و بحث شروع مسابقات، طبق برخی اخبار منتشر شده مسئولان ورزش مشهد و تیم پیام در تلاش هستند که بتواند بار دیگر در لیگ حضور پیدا کنند تا سهمیه این استان حفظ شود اما به دلیل بدهی های فراوانی که این باشگاه دارد، و تاکید فدراسیون به باشگاه ها برای تسویه بدهی های سال گذشته، نمی توان امید چندانی برای حضور این تیم در لیگ داشت.

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم پیام گفت: همه تلاش ما این است که سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ حفظ شود و مذاکرات ما برای ایجاد شرایط لازم جهت حضور در لیگ، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تیم مشهدی برای حضور در لیگ والیبال/ پیام 2 میلیارد بدهی دارد

آخرین وضعیت تیم مشهدی برای حضور در لیگ والیبال/ پیام 2 میلیارد بدهی دارد