مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-06اقتصادي

کار جمع آوری پسماندهای عفونی اراک به ضرب الاجل معاون استاندار کشید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: شرکت پیمانکار پسماندهای عفونی اراک باید ظرف یک ماه آینده کار خود را آغاز کند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: شرکت پیمانکار پسماندهای عفونی اراک باید ظرف یک ماه آینده کار خود را آغاز کند.

مهدی زندیه وکیلی 17 خردادماه در اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان مرکزی در سال 1399 با اشاره به راه اندازی پویش اراک؛ دوستدار اشتغال سبز بیان کرد: این اقدام که با مشارکت مردم انجام شده است، بسیار ویژه است، اما در حال حاضر با معضل نخاله های ساختمانی مواجه هستیم که کنترل تخلیه این نخاله ها بسیار دشوار است.

وی با تاکید بر ساماندهی خودروهای حمل نخاله، افزود: اگر این خودروها و افرادی که حمل نخاله ساختمانی انجام می دهند شناسنامه دار باشند قطعا در هر نقطه ای تخلیه صورت نمی گیرد، از طرفی باید مکان تخلیه این نخاله ها مشخص باشد تا بلاتکلیفی در این حوزه رفع شود.

زندیه وکیلی با اشاره به روند مدیریت پسماندهای عفونی در اراک که بسیار طولانی شده است و هنوز بخش خصوصی کار خود را آغاز نکرده است، گفت: باید تضمینی از این شرکت پیمانکار گرفته شود تا کار در نیمه راه رها نشود، در حال حاضر که در ابتدای امر هستیم با این حجم از تاخیر از سوی شرکت مواجه هستیم و ممکن است در آینده به هر دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جمع آوری پسماندهای عفونی اراک به ضرب الاجل معاون استاندار کشید

کار جمع آوری پسماندهای عفونی اراک به ضرب الاجل معاون استاندار کشید