مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-06سياسي

ضرورت اقدامات جدی برای مقابله با آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل فندقلو


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، محلول پاشی هوایی را در مناطق آلوده به آفت پروانه دُم قهوه ای در جنگل فندقلوی موثر عنوان کرد و بر اقدامات جدی کارشناسان و مسئولان ذیربط در مقابله با این آفت تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، محلول پاشی هوایی را در مناطق آلوده به آفت پروانه دُم قهوه ای در جنگل فندقلوی موثر عنوان کرد و بر اقدامات جدی کارشناسان و مسئولان ذیربط در مقابله با این آفت تأکید کرد.

احمد محرم زاده روز شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت آفت پروانه دُم قهوه ای در شهرستان اهر اظهار کرد: متأسفانه در چندین روستای حاشیه جنگل فندقلوی این شهرستان آفت پروانه دُم قهوه ای علاوه بر مناطق جنگلی در باغات و مزراع روستاییان نیز فرا گرفته و باعث تعدید برای منابع طبیعی و اقتصادی کشاورزان شده است.

وی در خصوص مبارزه با آفت پروانه دُم قهوه ای در منطقه ی حفاظت شده فندقلوی این شهرستان نیز گفت: باید از ظرفیت ها و دیدگاه ها روستاییان بومی حاشیه این مناطق جنگلی نیز استفاده نماییم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در ادامه از دستگاه های ذی ربط خواست هرچه سریع تر نسبت به حضور سرمایه گذار توانمند بخش خصوصی در کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر با ایجاد امکانات مناسب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اقدامات جدی برای مقابله با آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل فندقلو

ضرورت اقدامات جدی برای مقابله با آفت پروانه دم قهوه ای در جنگل فندقلو