مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-06اجتماعي

فیلم آموزشی رشته تنیس روی میز کانون های ورزشی در کردستان تولید شد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تولید فیلم های آموزشی رشته تنیس روی میز در مجتمع های ورزشی کشور با محوریت آموزش و پرورش استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشین خوشگوار گفت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت و فدراسیون ورزش دانش آموزی بنا دارد در یک همکاری مشترک، محتوای آموزشی رشته های ورزشی قابل اجرا در سطح کانون ها و مجتمع های ورزشی را به صورت یکسان و هماهنگ کشوری تهیه کنند که در این راستا اقدامات اجرایی برای تهیه فیلم های آموزشی 7 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب زنی آغاز شده است.

وی ادامه داد: با نظر وزارت متبوع، استان کردستان به عنوان دبیرخانه تهیه فیلم های آموزشی رشته تنیس روی میز انتخاب شده است که ضمن خرسندی از حسن اعتماد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت نسبت به استان، باید تمام تلاش و اهتمام اعضای دبیرخانه طرح معطوف به تهیه فیلم های مدنظر با استانداردها و چارچوب های تعریف شده باشد.

خوشگوار با اشاره به این مطلب که در نهایت این فیلم ها پس از بررسی نهایی به عنوان مرجع و مأخذ آموزش رشته تنیس روی میز در کانون های ورزشی در اختیار تمام استان های کشور قرار می گیرد، گفت: آموزش این رشته در سه سطح مبتدی، نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم آموزشی رشته تنیس روی میز کانون های ورزشی در کردستان تولید شد

فیلم آموزشی رشته تنیس روی میز کانون های ورزشی در کردستان تولید شد