مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06اجتماعي

آغاز ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی در فارس


رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس از آغاز ثبت نام دبیرستان و هنرستان های نمونه دولتی این استان از امروز (17 خرداد) خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس از آغاز ثبت نام دبیرستان و هنرستان های نمونه دولتی این استان از امروز (17 خرداد) خبر داد.

علیرضا شجاعی پور شنبه 17 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: دانش آموزان متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می توانند برای ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس از امروز با مراجعه به نشانی sanjesh.

farsedu.

ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

او با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی فارس امسال روز 20 تیر راس ساعت 9 صبح و به شکل حضوری برگزار می شود، یکی از شرایط شرکت در این آزمون را کسب حداقل معدل 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی یا مستمر) در پایه نهم ذکر و اعلام کرد: سئوالات آزمون شامل دروس قرآن و پیام های آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی، زبان انگلیسی، علوم تجربی، ریاضی است.

شجاعی پور با اشاره به اینکه سئوالات مربوط به کتب درسی پایه نهم خواهد بود، یاد آور شد: با توجه به اینکه پس از قبولی امکان تغییر رشته وجود ندارد، توصیه می شود دانش آموزان قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی در فارس

آغاز ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی در فارس