مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06سياسي

فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید


سخنگوی سازما ن سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 31 هزار داوطلب در دوره های کاردانی نظام جدید خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره ها فردا یکشنبه 18 خرداد ماه سال جاری پایان می پذیرد.

- سخنگوی سازما ن سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 31 هزار داوطلب در دوره های کاردانی نظام جدید خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره ها فردا یکشنبه 18 خرداد ماه سال جاری پایان می پذیرد.

فاطمه زرین در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1399 تا فردا یکشنبه 18 خرداد داوطلبان فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این دوره ها ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: بر این اساس ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هستند می توانند در آزمون مذکور ثبت نام کنند.

تاکنون نیز 31 هزار و 484 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

زرین تصریح کرد: ظرفیت پذیرش دوره های بدون آزمون مراکز فوق 100 هزار و 956 نفر در 2726 رشته محل و در رشته های با آزمون نیز 151 هزار و 529 داوطلب در 3743 رشته محل تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید

فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید