مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-06بين الملل

استفاده از ظرفیت صادراتی چادرهای نانویی ایرانی


مدیر اجرایی موسسه فرهنگی پژوهشی حجاب و عفاف از تلاش این مرکز برای استفاده از ظرفیت های صادراتی چادرهای نانویی ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری ستاد فناوری نانو، صابر قاضی پور، مدیر اجرایی موسسه فرهنگی پژوهشی حجاب و عفاف درباره صادرات چادرهای نانویی این موسسه می گوید: سال گذشته صادرات به نیجریه و سوریه داشتیم و در کنار آن این محصول برای مشتریان در افغانستان نیز ارسال شده است.

نمونه هایی نیز به کردستان عراق و اکراین فرستاده ایم.

این پارچه های چادری دارای پوشش نانو به دلیل نازک بودن و ظرافتی که دارند در تولید لباس شب نیز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین بازار این محصول تنها کشورهای اسلامی نیست و می توان به کشورهای مختلف صادر شود.

قاضی پور از تولید و فروش ماهانه 800  قواره چادر نانو در سال گذشته خبر داد و گفت: به دلیل استفاده از فناوری نانو این چادرها دوام و قوام بالایی دارند در نتیجه برای مشتریان از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

ما از نانوذرات برای ایجاد خاصیت آنتی باکتریال و آنتی استاتیک در این پارچه ها استفاده کرده ایم و علاوه بر تولید پارچه های چادری، از این فناوری برای تولید لباس مردانه نیز استفاده می شود به طوری که در حال حاضر در هر فصل تقریبا 10 هزار پیراهن مردانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت صادراتی چادرهای نانویی ایرانی

استفاده از ظرفیت صادراتی چادرهای نانویی ایرانی