مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-06دانش

دستگاه ویژه ضد عفونی مکان های عمومی ساخته شد


محققان در یک شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تولید دستگاه «اوزن ایزر» شده اند که برای ضد عفونی کردن اماکن مختلف به کار می رود.

- محققان در یک شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به تولید دستگاه اوزن ایزر شده اند که برای ضد عفونی کردن اماکن مختلف به کار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محققان یک شرکت دانش بنیان مستقر در برج علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سابقه 10 ساله در حوزه فناوری های مبتنی بر پلاسما در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و HSE، با توجه به وضعیت کنونی کشور و اهمیت ضد عفونی کردن نقاط پرخطر، توان خود را در عرضه انواع اوزن ایزر و دستگاهای ضد عفونی کننده متمرکز کردند.

اوزن به عنوان یک اکسید کننده قوی توانایی از بین بردن میکروارگانیسم هایی مانند انواع باکتری، قارچ و ویروس را دارد.

این شرکت دانش بنیان در راستای مقابله با شیوع کروناویروس توانایی ارایه انواع اوزن ایزر جهت ضدعفونی هوا، اوزن ایزر جهت تولید آب اوزنیت، محفظه استریل، تونل (یا کابین) استریل و سنسور های نمایش غلظت اوزن را داراست.

اوزن ایزرهای ضدعفونی هوا برای ضد عفونی بیمارستانها، ادارات، اتاق جلسات و کنفرانس، مجالس، بانک ها، هوای منزل یا محل کار، هتل ها، اماکن عمومی، قطار و پایانه های مسافربری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ویژه ضد عفونی مکان های عمومی ساخته شد

دستگاه ویژه ضد عفونی مکان های عمومی ساخته شد