مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-05اجتماعي

سوو تمثیلی از بهشت در جاده های کردستان


این عادت همیشگی ما انسان ها است که در سفرهای خود برای رسیدن به مقصد لحظه شماری می کنیم و در افکار خود به زیبایی هایی می اندیشیم که در مقصد انتظار ما را می کشند، - ایسنا/کردستان این عادت همیشگی ما انسان ها است که در سفرهای خود برای رسیدن به مقصد لحظه شماری می کنیم و در افکار خود به زیبایی هایی می اندیشیم که در مقصد انتظار ما را می کشند، فارغ از اینکه اغلب زیبایی های یک سفر در مسیری اتفاق می افتد که بی توجه از کنار آن رد می شویم.

کردستان سرزمینی با طبیعتی بکر و سرسبز همواره توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است، اگر با ماشین در حال گذر از جاده های کردستان هستید می توانید گوشه ای از تصاویر زیبای طبیعی را در همان ابتدای سفر خود به نظاره بنشینید و از آب و هوای بکر این سرزمین هزار رنگ در فصل بهار لذت ببرید.

یکی از جاذبه های گردشگری بین راهی کردستان که در فصل بهار زیبایی خیره کننده ای دارد و وجود آدمی را غرق در لذت می کند مسیر بین راهی چەم سوو است مسیری در 20 کیلومتری جاده سنندج به کامیاران که طبیعت سرسبز و زیبای آن در فصل بهار به راستی تحسین برانگیز است.

اگر با ماشین خود از این مسیر زیبا می گذرید دمی را در آنجا اطراق کنید و زیبایی های این منطقه منحصر به فرد را از دیده بگذرانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوو تمثیلی از بهشت در جاده های کردستان

سوو تمثیلی از بهشت در جاده های کردستان