مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-05سياسي

عضو خبرگان: اولویت مجلس اصلاح قوانین دست وپاگیر برای ایجاد جهش تولید باشد


آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه یک سری قوانین دست و پا گیر وجود دارد که مانع جهش تولید است، تصریح کرد: مجلس باید اولویت خود را اصلاح این قوانین قرار دهد تا تولید جهش پیدا کند.

- آیت الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، مهم ترین مسئله کشور را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و خاطرنشان کرد: درباره اقتصاد، مقام معظّم رهبری به کرّار توصیحاتی را ارائه فرموده اند.

همچنین سخنان زیادی گفته شده و کنفرانس هایی برگزار شده، ولی آنطور که باید و شاید، در مقام اجرا، اقدامات مطلوبی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه یک سری قوانین دست و پا گیر وجود دارد که مانع جهش تولید است، تصریح کرد: مجلس باید اولویت خود را اصلاح این قوانین قرار دهد تا تولید جهش پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان را ضروری دانست و با انتقاد از عدم جلوگیری از واردات بی رویه، گفت: این همه کالای قاچاق که به کشور وارد می شود باعث می شود که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به کالای داخلی روی نیاورند.

مجتهد شبستری، تورم و گرانی را برای اقشار آسیب پذیر، شکننده دانست و گفت: مجلس باید همت کند تا با همکاری دولت، این گرانی را یا از بین ببرند یا کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو خبرگان: اولویت مجلس اصلاح قوانین دست وپاگیر برای ایجاد جهش تولید باشد

عضو خبرگان: اولویت مجلس اصلاح قوانین دست وپاگیر برای ایجاد جهش تولید باشد