مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-05سياسي

تحول خواهی با همراهی رهبر تحول


تحول و تحول خواهی صحیح و اساسی بدون تبعیت از رهبر تحول سر از ناکجاآباد در خواهد آورد.

- مهدی فضائلی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است نوشت: سی و یک سال گذشته به وضوح نشان داده است رهبر انقلاب بیشترین دغدغه و حساسیت را برای صیانت از خط و مکتب امام خمینی(ره) دارند.

ایشان نه فقط تجلیل و تکریم های زبانی و کلامی که حجم آن از هزار صفحه افزون تر است و در جای خود بسیار موثر، بلکه در عمل پایبندی به مبانی امام و پیگیری آرمان های آن انسان ملکوتی را با جد و جهد فراوان پی گرفته اند.

نکته ای که می توان ریشه همه کینه ها و عناد مخالفان ایشان را در آن جست وجو کرد! یکی از مهم ترین سخنرانی های سالیانه آیت الله خامنه ای، سخنان 14 خرداد ایشان و در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

سخنانی عمیق و روشنگر که هر بار جلوه ای دیگر از آن روح بلند را به نمایش می گذارد و چه کسی شایسته تر از جانشین امام برای تبیین شخصیت بی نظیر امام؟ سخنان امسال رهبر حکیم انقلاب اسلامی در باب تحول خواهی و تحول انگیزی امام خمینی(ره) بود.

این سخنان فقط برای توصیف بعدی از ابعاد امام و بزرگداشت یک شخصیت بزرگ از منظر تاریخی نبود بلکه سخنانی درس آموز و برای پاسخگویی به نیاز امروز جامعه ما بود و البته بخش های مهمی از آن محدود به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول خواهی با همراهی رهبر تحول

تحول خواهی با همراهی رهبر تحول