مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:502020-06-05ورزشي

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بایرن مونیخ می داند که می تواند لیورپول و منچستریونایتد را در مسیر خرید کاو هاورتز مغلوب کند و از انتقال این ستاره جوان و آلمانی اطمینان دارد.

- به نظر می رسد کای هاورتز به زودی راهی بایرن مونیخ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بایرن مونیخ می داند که می تواند لیورپول و منچستریونایتد را در مسیر خرید کاو هاورتز مغلوب کند و از انتقال این ستاره جوان و آلمانی اطمینان دارد.

کای هاورتز در فصل جاری نمایش فوق العاده ای در ترکیب لورکوزن ارائه داده و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را مجذوب خود کرده است، اما نشریه استاندارد مدعی شد بایرن مونیخ مطئن است که می تواند این بازیکن را جذب کند و قصد دارد طی هفته های آتی قرارداد کای هاورتز را نهایی سازد.

در حال حاضر برخی تیم های متمول برای خرید کای هاورتز ابراز علاقه کرده اند و حتی اخیرا اخباری در مورد پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال مادرید برای خرید این بازیکن خلاق و گلزن مطرح شده، اما لورکوزن این رقم هنگفت را رد کرده و به نظر می رسد مذاکرات بایرن مونیخ برای خرید کای هاورتز در مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

لیورپول قصد داشت این ستاره جوان را به عنوان گزینه ای جانشین برای خط حمله سه نفره و آماده اش جذب کند، اما بارن همه رقبا را مغلوب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!

بایرن مونیخ و غلبه بر رئال مادرید، لیورپول و یونایتد!