مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:452020-06-05سياسي

گوشه ای از جهاد آبی سپاه در غیزانیه


قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه خوزستان، این روزها در غیزانیه مشغول کمک به تسریع آبرسانی به مردم این منطقه است.

- حمیدرضا توکلی از مسئولین قرارگاه جهادی مستقر در بخش غیزانیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام پس از اینکه بیش از 300 هزار بسته معیشتی را در ماه رمضان توزیع کرد، با مطرح شدن مشکل آب غیزانیه، به این محل نقل مکان کرد که فرماندهی این قرارگاه را فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان سردار شاهوارپور مستقیما به عهده گرفت.

  وی افزود: ماموریت اصلی ما در این منطقه، تامین آب تعریف شد؛ هنگامی که ما به اینجا آمدیم چند گروه جهادی که تعدادی از آن ها از دوستان تهرانی بودند، زمینه فعالیت را فراهم کرده بودند.

  توکلی گفت: در روزهای اول که حضور پیدا کردیم، به 38 خانوار آب رسانی صورت می گرفت که در مرحله اول این تعداد را به 80 خانوار، سپس به 160 خانوار و در نهایت در روز ششم نزدیک به 600 خانوار آبرسانی انجام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان و جانشین وی، تعداد تانکرها به حدود 70 تانکر افزایش یافت و دستگاه هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، آبفا خوزستان، آبفا لرستان، شرکت نفت، صنایع فولاد و سپاه استان های لرستان، فارس و تهران پای کار آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشه ای از جهاد آبی سپاه در غیزانیه

گوشه ای از جهاد آبی سپاه در غیزانیه