مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:152020-06-05اقتصادي

ضرورت کاهش ارزبری صنایع لبنی در کشور/ صادرات محصولات لبنی به اوراسیا تقویت شود


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت کاهش ارزبری صنایع لبنی در کشور گفت: صادرات محصولات لبنی ایران به اوراسیا باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین مدرس خیابانی امروز در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی تولیدکننده و صادرکننده محصولات لبنی در اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از صنایع دنیا در دوران شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیاری به لحاظ نیروی انسانی و فروش محصولات خود مواجه شدند، اما در ایران صنایع علیرغم مشکلات بسیار، توانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی، نه تنها نیروی انسانی خود را از آسیب های ناشی از این ویروس حفاظت کنند، بلکه تولید آنها نیز تعطیل نشود و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: واحدهای عظیم صنعتی در ایران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، به خوبی محیط کار و نیروی انسانی خود را از آسیب های شیوع این ویروس فراگیر، حفاظت کردند و علاوه بر تامین به موقع نیازها در بازار داخلی، صادرات خود به بازارهای هدف صادراتی را نیز متوقف نکردند.

مدرس خیابانی گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، ایران برای تامین نیازهای کادر درمانی به واردات ماسک های N95 نیاز داشت، اما اکنون با به کارگیری ظرفیت ها و برنامه ریزی دقیق بر روی توان تولید داخلی، نه تنها تمام نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کاهش ارزبری صنایع لبنی در کشور/ صادرات محصولات لبنی به اوراسیا تقویت شود

ضرورت کاهش ارزبری صنایع لبنی در کشور/ صادرات محصولات لبنی به اوراسیا تقویت شود