مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 16:502020-06-05اقتصادي

تمدید مهلت انتخاب روش مدیریت سهام عدالت تا 29 خرداد


در حالی که مهلت انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم سهام عدالت تا پایان امروز وجود داشت، در آخرین لحظات، ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد این مهلت تا پایان وقت 29 خرداد 99 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعد از ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت در 9 اردیبهشت 99، ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد دارندگان سهام عدالت می توانند با وارد کردن کد ملی خود به سامانه سهام عدالت به نشانی samane.

se دو روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کنند.

در روش مدیریت مستقیم، مدیریت اداره این سهام که مرکب از 49 شرکت شامل 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیربورسی است، توسط خود سهامدار و در تابلوی بورس و اوراق بهادار انجام می شود و در گام اول با مصوبه ستاد آزادسازی سهام عدالت، می تواند تا سقف 30 درصد از ترکیب سهام خود را به وسیله بانک هایی که شماره شبای آن را برای دریافت سود سهام اعلام کرده به فروش برساند.

اما در روش مدیریت غیرمستقیم، مدیریت پرتفوی (ترکیب سهام عدالت) به شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت واگذار می شود و سهامدار فقط سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را خواهد داشت.

  همچنین براساس اعلام سامانه اطلاع رسانی سهام عدالت، از ابتدای آزادسازی سهام عدالت در 10 اردیبهشت تاکنون 17 میلیون نفر از 49 میلیون دارنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت انتخاب روش مدیریت سهام عدالت تا 29 خرداد

تمدید مهلت انتخاب روش مدیریت سهام عدالت تا 29 خرداد