مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-05سياسي

آیت الله علم الهدی: کار آمریکا قطع کردن نفس ملت هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله احمد علم الهدی در چهاردهمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد مقدس، نکاتی را در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز رحلت امام خمینی (رحمت الله علیه)، نمود اجتماعی تحول در بینش مردم، نشانه های افول ابرقدرت استکباری آمریکا و آسیب های اقتصادی کرونا بر اقتصاد مشهد در قالب خطبه مجازی در حرم امام رضا (علیه السلام) ایراد کردند که در ادامه می خوانید.

السلام علیکم و رحمت الله بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله، والصلاه والسلام علی رسول الله و علی آله آل الله، لاسیما بقیه الله و الشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له و ان محمد عبده و رسوله و عن علی امیرالمؤمنین و اولاده المعصومین و حجج الله.

اوصیکم و نفسی عبادالله بتقوالله همه شما برادران و خواهران و خودم را به تقوای الهی سفارش می کنم رحلت جان گداز امام بزرگوار رضوان الله تعالی علیه و شهادت شهدای حماسه آفرین 15 خرداد را به محضر مقدس همه شما تسلیت عرض می کنم.

مقام معظم رهبری در بیاناتی که پریروز به مناسبت سالروز رحلت امام داشتند، قامت رسایی از امام را بعد از 31 سال گذشت از رحلت آن حضرت به دنیا نشان دادند و عمدتاً به نسل هایی که در جامعه انقلابی ما امام را درک نکردند و تنها امام را به روایت صدا و تصویر شناختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: کار آمریکا قطع کردن نفس ملت هاست

آیت الله علم الهدی: کار آمریکا قطع کردن نفس ملت هاست