مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-05اقتصادي

زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا شود


امروز جمعه 16 خردادماه، شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سفر یک روزه به خوی از گمرک مرزی رازی در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

- ایسنا/آذربایجان غربی امروز جمعه 16 خردادماه، شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سفر یک روزه به خوی از گمرک مرزی رازی در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

استاندارآذربایجان غربی در این بازدید با تاکید بر تسریع در ساخت پایانه مرزی رازی گفت: مرز رازی از مهمترین مبادی رسمی استان است که باید با تامین زیرساخت های لازم در آن، شرایط را برای رونق تجارت خارجی و توسعه صادرات مهیا کنیم.

آذربد ناظر گمرکات استان نیز در حاشیه بازدید از مرز رازی ظمن اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیرامون این گمرک مرزی گفت : ساماندهی پایانه های مرزی استان در راستای رسیدن به رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی صورت می گیرد و هدف از این بازدید، ارزیابی دقیق و صحیح مسائل و مشکلات مرز رازی و ارائه راهکار برای رفع آنها بود که امیدواریم باهمت مسئولان شهرستانی بتوانیم هرچه سریعتر ساخت و ساز فضای اداری و گمرکی مورد نیاز را در این مرز تکمیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،پایانه مرزی رازی در 68 کیلومتری غرب شهرستان خوی و در نقطه مقابل گمرک کاپی کویی ترکیه واقع شده و علاوه بر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا شود

زیرساختهای توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا شود