مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:202020-06-05اقتصادي

تحلیل بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت


به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران علیرغم اتفاقات اخیر در آمریکا و رشد قیمت جهانی اونس اما ارزش دلار تغییر چندانی نداشت؛ بنا بر نوسانات محدود نرخ ارز در داخل، - به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران علیرغم اتفاقات اخیر در آمریکا و رشد قیمت جهانی اونس اما ارزش دلار تغییر چندانی نداشت؛ بنا بر نوسانات محدود نرخ ارز در داخل، بازار سکه و طلا نیز در یک هفته اخیر به نسبت آرام بود.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت اظهار کرد: قیمت اونس جهانی در اوایل هفته 1729 دلار بود و در طول هفته تا 1744 دلار افزایش پیدا کرد که ناشی از حوادث داخلی آمریکا بود اما در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) قیمت اونس جهانی تا 1705 دلار کاهش پیدا کرد که بسیار عجیب بود.

درحالی که ارزش دلار به دلیل همین حوادث کاهش پیدا کرده است، به نظر می رسید که قیمت اونس جهانی افزایش یابد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار داخلی، از ابتدای هفته ای که گذشت، بی نوسان بودن تقریبی قیمت ارز در بازار داخلی، کاهش دادوستدها و همچنن تعطیلات آخر هفته سبب شد که بازار آرامش و ثبات نسبی داشته باشد، بنابراین نوسانات زیادی در قیمتها نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت

تحلیل بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت