مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-05سياسي

فیلم نساخته ام را توقیف کردند!


ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما با بیان اینکه با شکایت نهاد ریاست جمهوری و به اتهام تهمت و تشویش افکار عمومی به دادگاه احضار شده است، گفت: هنوز نمی دانم چرا باید درباره فیلمی که نساخته ام پاسخ بدهم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ابوالقاسم طالبی کارگردان آثاری همچون یتیم خانه ایران و قلاده های طلا سال 97 در پی بازداشت حسن عباسی تحلیلگر مسائل  سیاسی طی توییتی انتقادی با حمایت از عباسی عنوان کرده بود که قصد ساخت فیلمی درباره حسن روحانی و روایت یک ملاقات در سال 65 را دارد.

حالا و پس از نزدیک به دو سال گویا هنوز حاشیه های آن توییت ادامه دارد.

طالبی که سه شنبه همین هفته و از طریق انتشار پستی در توییتر خبر از احضار خود به دادگاه داده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید ارتباط این احضاریه با توییتش در سال 97، درباره جزییات این شکایت گفت: چند روز پیش بود که به دادگاه احضار شدم.

برای اینکه جزییات این احضارنامه را بگویم ابتدا اجازه دهید نقلی را تعریف کنم، روزی شخصی گفت می خواهم شعری در وصف سلطان بگویم.

همان زمان ادیبان چاپلوس،  دور  شاه گرد آمدند و شروع به تعریف از شعر نگفته و تمجید سجع و قافیه کردند، برخی دیگر از چاپلوسان و داروغه هم شروع به تفسیر شعر از جهت محتوا کردند و از شاعر خواستند درباره شعر نگفته اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم نساخته ام را توقیف کردند!

فیلم نساخته ام را توقیف کردند!