مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-05پزشكي

حمایت خیران و مردم از دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزایش یابد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این دانشگاه برای کنترل کرونا و ادامه روند درمان بیماران نیازمند پشتیبانی و افزایش کمک های مالی خیران و مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود سلمان پور ظهر امروز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تمهیدات لازم برای تأمین ملزومات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان و بیمارستان اتخاذ شد و در حال حاضر مشکل و کمبودی در زمینه تجهیزات و دارو احساس نمی شود.

وی افزود: در ابتدای شیوع کرونا بسیاری از مردم و خیران شهرستان های دزفول، شوش و گتوند اقدام به اهدای کمک های مالی و غیرمالی به دانشگاه علوم پزشکی کردند که با توجه به طولانی شدن شرایط کرونایی و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان لازم است این مساعدت ها از سوی مردم و خیران افزایش یابد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: بخش دولتی با تمام توان و قدرت در حال تزریق منابع مالی برای مدیریت بیماری کرونا است اما با توجه به اینکه کنترل بیماری سخت و روند آن پیچیده است برای جلوگیری از کمبود، نیازمند پشتیبانی مردم و خیران هستیم.

سلمان پور با بیان اینکه کمبودی در زمینه مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده و ماسک در شمال خوزستان وجود ندارد، عنوان کرد: در روزهای ابتدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت خیران و مردم از دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزایش یابد

حمایت خیران و مردم از دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزایش یابد