مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-05سياسي

راهکار امام جمعه دیشموک جهت اشتغال جوانان بیکار منطقه


در برخی روستاهای بخش دیشموک همچون روستای ریزک کشت گیاهان دارویی آغاز شده است که می تواند سرآغاز تحولی جدید در کشت گیاهان دارویی با توجه به مستعد بودن منطقه را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اهل ایمان به انواع بلاها امتحان و آزمایش می شوند تا عیار مشخص شود وظیفه سنگینی داریم بنده خدا باشیم تا از امتحاناتی همچون ویروس کرونا سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: اگر به مردم در خصوص کم کردن مراسمات عزا و ساده برگزار کردن ان تذکر داده شود به جهت جلوگیری از تجمعات است ولی مراسمات آنچنانی در این شرایط بیماری کرونا برگزار و در آن تیراندازی هم می شود.

  راوند ادامه داد: باید مسلمانی خود را به جا بیاوریم و جلوی تجمعات را بگیریم تا ویروس کرونا منتشر نشود و اگر کسی بر اثر مراسمات عزا مشکلی برایش پیش بیاید صاحبان مجالس باید پاسخگو باشند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام عظیم الشان گفت: یکی از اوصافی که در خصوص فضائل امام راحل کمتر استفاده کردیم این است که ایشان مومن، متعبد و انقلابی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار امام جمعه دیشموک جهت اشتغال جوانان بیکار منطقه

راهکار امام جمعه دیشموک جهت اشتغال جوانان بیکار منطقه