مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-05اقتصادي

جزییات پرداخت تسهیلات 680 میلیاردی به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا در کرمانشاه


مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه از سهم 680 میلیارد تومانی استان کرمانشاه از تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده از سوی دولت برای جبران خسارت واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد و به تشریح جزییات آن پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه از سهم 680 میلیارد تومانی استان کرمانشاه از تسهیلات حمایتی در نظر گرفته شده از سوی دولت برای جبران خسارت واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد و به تشریح جزییات آن پرداخت.

حسن عزیزی در جلسه امروز (16 خرداد) کارگروه اشتغال استان کرمانشاه اظهار کرد: شیوه نامه پرداخت این تسهیلات در قالب 20 ماده و هفت تبصره ابلاغ شده و پرداخت تسهیلات نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 14 رسته آسیب دیده از شیوع کرونا که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده بود مشمول دریافت این تسهیلات هستند، عنوان کرد: البته تدابیری هم برای کسب و کارها و گروه هایی که به صورت غیرمستقیم از شیوع کرونا آسیب دیده اند، در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برای کسب و کارهایی که غیرمستقیم آسیب دیدند به ازاء هر نفر نیروی شاغل 12 میلیون تومان و برای کسب و کارهایی که مستقیم آسیب دیده اند و جزو رسته های اعلام شده هستند، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت تسهیلات 680 میلیاردی به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا در کرمانشاه

جزییات پرداخت تسهیلات 680 میلیاردی به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا در کرمانشاه