مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-05بين الملل

مرزهای زمینی ایران و ترکیه باز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رخسار پکجان، وزیر تجارت ترکیه طی پیام توییتری اعلام کرد: مرزهای ترکیه با ایران و عراق از جمله گوربولاق (بازرگان) و هابور (خابور) که مدتی به دلیل اپیدمی کرونا بسته شده بود، - وزیر تجارت ترکیه از آغاز فعالیت مجدد گذرگاه های مرزی گوربولاق و هابور در مرز ایران و عراق به منطور انجام ترانزیت بین المللی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رخسار پکجان، وزیر تجارت ترکیه طی پیام توییتری اعلام کرد: مرزهای ترکیه با ایران و عراق از جمله گوربولاق (بازرگان) و هابور (خابور) که مدتی به دلیل اپیدمی کرونا بسته شده بود، از روز پنجشنبه برای حمل ونقل بین المللی مجدداً آغاز به کار کردند.

وی افزود: به دنبال کاهش سرعت شیوع کرونا در جهان و تاثیرگذاری آن در ایران و عراق، محدودیت های موجود در این زمینه برای دو کشور لغو شده است.

پکجان با بیان این که ورود و خروج وسایل نقلیه تجاری با رعایت ضوابط بهداشتی و امنیتی مجدداً ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: با آغاز فعالیت مجدد این گذرگاه های مرزی دوره تجارت بدون تماس که به منظور ادامه تجارت با ایران و عراق دو شریک مهم تجاری ترکیه پایان خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای زمینی ایران و ترکیه باز شد

مرزهای زمینی ایران و ترکیه باز شد