مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-05اقتصادي

صادرات نفت ونزوئلا به پایین ترین سطح 17 ساله رسید


صادرات نفت ونزوئلا در ماه می با سقوط سنگینی روبرو شد و به پایین ترین سطح خود از 2003 تا کنون رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، در ماه می صادرات نفت ونزوئلا با سقوط سنگینی روبرو شد و به پایین ترین سطح خود از 2003 تا کنون رسید.

این اتفاق پس از آن افتاد که دو شرکت مکزیکی که به عنوان واسطه ای برای فروش نفت ونزوئلا فعالیت می کردند، توسط آمریکا در لیست سیاه قرار داده شده و دیگر قادر به دریافت نفت نیستند.

داده های رفینیتیو ایکون و مستندات کشتی رانی بین المللی شرکت نفت دولتی ونزوئلا، پی دی وی اس ای، نشان داد که صادرات نفت این کشور در ماه می با سقوطی 50 درصدی روبرو نسبت به میانگین صادرات در بازه ژانویه تا آوریل روبرو شده است.

داده های پی دی وی اس ای نشان می دهد صادرات ماه ژوئن هم نسبت به ماه می تغییر نخواهند کرد و تنها 3 محموله به خریداران تخصیص داده شده است.

طبق داده هایی که به روییت رویترز رسیده است، پی دی وی اس ای و شرکای تجاری آن در ماه گذشته 453935 بشکه نفت خام را در 18 محموله صادر کرده اند.

دو شرکت مکزیکی که از سال 2019 نفت ونزوئلا را به بازار می رساندند (تبادل 30 میلیون بشکه نفت خام طی توافق نفت در برابر غذا) اعلام کردند آنها هدف یک کمپین سیاسی بین المللی قرار گرفته اند که واشنگتن به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت ونزوئلا به پایین ترین سطح 17 ساله رسید

صادرات نفت ونزوئلا به پایین ترین سطح 17 ساله رسید