مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-05اقتصادي

روحانی: پروژه های نیمه تمام در سال جهش تولید هرچه سریع تر به اتمام برسند


رییس جمهور در تماس تلفنی با سرپرست وزارت صمت، تاکید کرد: وزارت صمت، برنامه ریزی های لازم و جامع برای اتمام و به بهره برداری رسیدن هر چه سریع تر طرح های نیمه تمام را در سال جهش تولید انجام داده و با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس حجّت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور، صبح امروز (جمعه 16 خرداد) در گفت وگوی تلفنی با ‎حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به دستوراتی که به مسئولان ذیربط از جمله رییس بانک مرکزی در خصوص تامین منابع ارزی داده شده است، گفت: وزارت صمت باید تامین ارز لازم برای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و نیز مواد اولیه کارخانه ها و بنگاه های تولیدی در راستای تحقق رونق و جهش تولید را با جدیت پیگیری کند.

‎رییس جمهور همچنین با اشاره به مباحث مطروحه در جلسات ستاد ملی و نشست روسای کمیته های ستاد مقابله با کرونا و نیز تاکید مسئولان بهداشتی و درمانی کشور، بر ضرورت و اهمیت استفاده از ماسک در راستای کنترل شیوع بیماری، افزود: تولید کافی و توزیع دقیق ماسک را با هدف قرار گرفتن مکفی آن در دسترس عامه مردم در صدر توجه خود قرار دهید.

‎رییس جمهور بار دیگر از همه فعالان عرصه تولید و به ویژه کارگران زحمتکش کشور که در ماه های گذشته با وجود وضعیت خطیر ایجاد شده ناشی از شیوع کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: پروژه های نیمه تمام در سال جهش تولید هرچه سریع تر به اتمام برسند

روحانی: پروژه های نیمه تمام در سال جهش تولید هرچه سریع تر به اتمام برسند