مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-05پزشكي

ناچار به اعمال محدودیت در هرمزگان هستیم/هفته آینده با چالش بزرگی روبرو می شویم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ستاد ملی کرونا می خواهیم در صورت امکان، هفته آینده با رعایت تمام جوانب، محدودیت هایی در سطح هرمزگان اعمال کنند.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ستاد ملی کرونا می خواهیم در صورت امکان، هفته آینده با رعایت تمام جوانب، محدودیت هایی در سطح هرمزگان اعمال کنند.

دکتر محمود حسین پور در گفت وگو با ایسنا، افزود: در 24 ساعت گذشته یک نفر در استان هرمزگان بر اثر کرونا فوت شد که خانم 60 ساله تبعه کشور افغانستان، با سابقه بیماری کلیوی و قلبی بود که با این مورد شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان به 57 نفر افزایش یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از 206 مورد مبتلایان جدید به کرونا در استان، 123 نفر زیر 40 سال سن دارند که این مسئله رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در جوانان ضروری می کند.

حسین پور بیان کرد: از ابتدای اپیدمی بیماری در هرمزگان، تاکنون 21 هزار و 343 مورد نمونه گیری در آزمایشگاه ملکولی گرفته شد که از این شمار 4 هزار و 686 مورد بیمار کووید مثبت شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 29 بیمار در قرنطینه و مراقبت خانگی بسر می برند و 106 نفر بستری هستند، خاطرنشان کرد: از این شمار 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و حال آن ها مساعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناچار به اعمال محدودیت در هرمزگان هستیم/هفته آینده با چالش بزرگی روبرو می شویم

ناچار به اعمال محدودیت در هرمزگان هستیم/هفته آینده با چالش بزرگی روبرو می شویم