مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-05حوادث

کشف بیش از 13 میلیاردی احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان خبر داد.

- حسین خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان خبر داد.

وی افزود: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و تلاش دائمی آنها در حراست از کیان مقدس ایران اسلامی  از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار و جهش مبارزه با قاچاق کالا در راستای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در نامگذاری امسال به سال جهش تولید، دست قاچاقچیان و اخلالگران از دخالت در چرخه اقتصادی کشور کوتاه شده است.

این مقام مسوول استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را اصول اجرای عملیات ها در مرزبانی استان بیان کرد و افزود: طی 24 ساعت  گذشته ، تعداد 450 رأس احشام  در مرز های استان کشف و ضبط شده است.

    حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانان استان را 13 میلیارد و 500میلیون ریال برآورد کرده اند و در این عملیات قاچاقچیان احشام با استفاده از تاریکی شب و  شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 13 میلیاردی احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی

کشف بیش از 13 میلیاردی احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی