مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-05فناوري

70 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی در 3 ماه قطع شد/ برخورد با متخلفان سرعت گرفت


اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که مبادرت به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند سرعت یافته و رگولاتوری در عرض 3 ماه گذشته بیش از 70 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی را مسدود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که تا پایان سال 98 آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع 240 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی حکایت داشت هم اکنون با تسریع این روند، در کمتر از 3 ماه گذشته، این آمار به قطع 310 هزار سیم کارت منجر شده است.

برخورد با موضوع تبلیغات پیامکی از حدود 1.

5 سال گذشته در قالب مسدود سازی سیم کارت های شخصی که پیامک های مزاحم تبلیغاتی ارسال می کنند، دنبال می شود و تا پایان سال 98 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود 246 هزار سیم کارت را به این دلیل مسدود کرد.

اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که مبادرت به ارسال پیامک های تبلیغاتی می کنند، از بهمن ماه سال 97 و طبق دستور رییس جمهور در دستور کار رگولاتوری قرار گرفت.

اگرچه بیش از 310 هزار سیم کارت تاکنون به دلیل این تخلف مسدود شده است، اما شواهد نشان می دهد که مشترکان تلفن همراه همچنان از دریافت پیامکهای تبلیغاتی ناخواسته گلایه مندند و این سیاست، مشکل را به صورت 100 درصد حل نکرده است.

با این وجود شواهد نشان می دهد که روند برخورد با متخلفان سرعت یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی در 3 ماه قطع شد/ برخورد با متخلفان سرعت گرفت

70 هزار سیم کارت مزاحم پیامکی در 3 ماه قطع شد/ برخورد با متخلفان سرعت گرفت