مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 16:302020-06-04دانش

«سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا» ثبت اختراع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا توسط محققان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، - سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا ثبت اختراع شد سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا توسط محققان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشکده مهندسی عمران و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا توسط محققان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشکده مهندسی عمران و همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ثبت اختراع شد.

داود معروفی، مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: این اختراع توسط دکتر رضا کی پور عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، محمد فردوسیان و علی جرجانی از دانشجویان کارشناسی و دانشگاه سمنان در اداره کل ثبت اختراعات کشور به شماره 101019 به ثبت رسید.

کی پور در توضیح این اختراع گفت: امروزه در سیستم های گرمایش داخلی، به منظور تأمین گرمای مطلوب فضا، از گاز برای گرمایش مستقیم و یا گرم کردن آب و انتقال آن به نقاط مورد نیاز، استفاده می شود که مشکلات استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا» ثبت اختراع شد

«سیستم کنترل دمای محیط داخلی با استفاده از ملات رسانا» ثبت اختراع شد