مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-04دانش

محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسکندری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجوبی در تجمع دانشجویان نقابل دادسرای انقااب کرمانشاه گفت: - محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است + فیلم دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ما دانشجویان انقلابی با حضور در کرمانشاه خواستار محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه هستیم، که هر چیزی غیر از این خون بهای آسیه پناهی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسکندری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجوبی در تجمع دانشجویان نقابل دادسرای انقااب کرمانشاه گفت: زمانی که پیگیر تخریب ویلا های دختر نعمت زاده و داماد شمعخانی بودیم، می دیدیم که با وجود هزار متر اختلاف بنا، ماموران با چکش در حال تخریب بودند و می گفتند اگر کمی بیشتر از 1000 متر تخریب شود، ان ها می توانند از ما شکایت کنند.

وی ادامه داد: ان وقت چه شده که برای تخریب خانه مستضعفین با اسپری فلفل و بدون مجوز و بدون اقدام قانونی، اقدام به تخریب خانه هایشان می کنند و کشته روی دست شهر می گذارند.

اسکندری با بیان اینکه این مدل برخورد ها تا کی باید با دستفروش ها، مستضفین و آن هایی که خانه ندارند، ادامه پیدا کند، گفت: از اول انقلاب ما شعارمان این بود ک همه خانه دار شوند و و با برنامه هایی که ریخته شد و استناد به حساب 100 امام، بنا بود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است + فیلم

محاکمه و عزل شهردار کرمانشاه خون بهای آسیه پناهی است + فیلم