مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-04سياسي

توجه به رفاه محرومان در گفتمان امام خمینی(ره)


رییس مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: حمایت ویژه از محرومان و مستضعفین در کانون گفتمان رفاهی بنیانگذار جمهوری اسلامی قرار دارد.

- روزبه کردونی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار کرد: در شرایط امروز و به ویژه پس از شیوع بیماری عالمگیر کرونا که ضرورت شکل گیری یک عزم ملی مبتنی بر سیاست اجتماعی رفاهی کارآمد برای مبارزه با فقر و حمایت از اقشار ضعیف وجود دارد، مفید خواهد بود نگاهی واکاوانه به رویکرد امام خمینی ( ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به مقوله رفاه و مبارزه با  فقر داشته باشیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که  رسیدگی به وضعیت فرودستان و محرومان تا آخرین لحظه مورد تاکید ایشان بوده است بطوریکه در وصیت نامه امام خمینی (ره) یکی از آخرین توصیه های ایشان تلاش برای رفاه طبقات محروم است.

رییس مؤسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی تصریح کرد: در دیدگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، آرمان ملت و دولت ومسؤولین کشور این است که روزی فقر و تهیدستی از جامعه ما رخت بربندد و تاکید شده که مردم کشور باید از رفاه در زندگی مادی و معنوی برخوردار باشند .

کردونی گفت: از سوی دیگر با وجود تاکیدات موکدی که امام خمینی(ره) بر ضرورت توجه به محرومان دارند اما براین باور بوده که در ارتقای رفاه نباید جامعه را دسته بندی کرد و دولت و نظام باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رفاه محرومان در گفتمان امام خمینی(ره)

توجه به رفاه محرومان در گفتمان امام خمینی(ره)