مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-04ورزشي

رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ برتر 99


بدمینتون بازان قم امسال در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور با حریفان خود به رقابت می پردازند.

- علی فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از سال ها غیبت قم در لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور خوشبختانه در سال 1398 در این موضوع یک دستاورد بزرگ نصیب ورزش قم و خانواده پرتلاش بدمینتون شد و شاهد صعود تیم هیأت قم به لیگ برتر بودیم.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از کادر فنی و بازیکنان بومی در مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول باشگاه های ایران حضور یافت و به لطف خدا، تدابیر کادر فنی و همت و تلاش بازیکنان مستعد و پرتوان خود به دسته بالاتر رفت تا امسال شاهد رقابت نخبه های بدمینتون قم با بهترین های بدمینتون کشور باشیم.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم در ادامه از برگزاری جلسه هماهنگی باشگاه های حاضر در پیکارهای فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته اول مردان و زنان باشگاه های کشور خبر داد و افزود: این جلسه با حضور مسوولان فدارسیون و نمایندگان باشگاه ها به شکل آنلاین برگزار شد تا در خصوص لیگ های جدید تصمیم گیری شود.

وی ابراز کرد: در این جلسه نکاتی در مورد برگزاری رقابت ها امسال با توجه به شرایط موجود بر اثر شیوع بیماری کرونا بحث و بر لزوم حفظ و رعایت فاصله اجتماعی به منظور محافظت از بازیکنان و مربیان تبادل نظر شد، ضمن اینکه نحوه برگزاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ برتر 99

رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ برتر 99