مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 03:302020-06-04اقتصادي

جزییات تسهیلات حمایتی برای توسعه فناوری در پارک های علم و فناوری


صندوق نوآوری و شکوفایی بسته های حمایتی برای توسعه فناوری در پارک های علمی و فناوری به واسطه شرکت های دانش بنیان را مد نظر قرار داده است.

- محسن نوتاش مدیر امور مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همکاری های اخیر صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری سراسر کشور در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری به دو بخش اصلی قابل تفکیک است.

وی در خصوص بخش اول حمایت از شرکتها افزود: اولین بخش در خصوص فرایند اجرایی و تخفیفات نرخ تسهیلات تامین فضای کاری (شامل دفاتر اداری و کارگاه های تولیدی) است و دومین مورد در ارتباط با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک های علم و فناوری در قالب کانون (هاب) منطقه ای توانمندسازی است.

مدیر امور مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص تامین فضای کاری برای شرکت های دانش بنیان در پارک های علمی و فناوری گفت: در حال حاضر اعطای تسهیلات 18 درصد از طریق بانک عامل به متقاضیان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی قابل ارائه است؛ در صورتی که شرکت های دانش بنیان در پارک های علم فناوری مستقر شوند می توانند از تخفیف با این نرخ سود تسهیلات استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات حمایتی برای توسعه فناوری در پارک های علم و فناوری

جزییات تسهیلات حمایتی برای توسعه فناوری در پارک های علم و فناوری