مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 15:352020-06-03حوادث

4 فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی از صبح امروز


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از وقوع چهار فقره تصادف منجر به جرح از صبح امروز خبر داد و گفت: بر اساس آمار های گرفته شده از دوربین های کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان های چناران، - سرهنگ هادی امیدوار در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی خراسان رضوی بیان کرد: ترافیک در ورودی های منتهی به شهر مشهد از بعد از ظهر امروز پر حجم مشاهده شده است و هم اکنون شاهد ترافیکی روان در تمام خروجی ها هستیم.

وی در خصوص تصادفات به وقوع پیوسته گفت: متاسفانه از صبح امروز شاهد وقوع 4 مورد تصادف منجر به جرحی بودیم که 5 مجروح به همراه داشت.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به تلفات بالای انسانی و واژگونی وسایل نقلیه در مسیرهای فرعی در هفته های گذشته از تمامی رانندگان و مسافران تقاضا داریم هنگام تردد در مسیرهای فرعی و روستایی به وجود ادوات کشاورزی در کنار این جاده ها، عبور موتورسیکلت ها و  عابران پیاده توجه ویژه داشته باشند.

امیدوار در خصوص شهرستان هایی که بیشترین آمار ورودی خودرو را طی روزهای اخیر داشتند، عنوان کرد:بر طبق آمارهای گرفته شده از دوربین های کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان های چناران، تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور شاهد ورود بیشترین تعداد خودرو و مسافر ظرف امروز و روز گذشته بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی از صبح امروز

4 فقره تصادف جرحی در محورهای خراسان رضوی از صبح امروز