مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-03اقتصادي

کارگزاران پرریسک از عاملیت فروش سهام عدالت کنار گذاشته شدند


بر اساس اعلام بورس اوراق بهادار تهران طبق مصوبه هیأت مدیره بورس اوراق بهادار تهران به تشخیص کمیته پایش ریسک بازار با عنوان کارگزاری پرریسک تشخیص داده شوند مجاز به ارائه خدمت به عنوان کارگزار عامل فروش در مورد مشمولان سهام عدالت نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با آزادسازی سهام عدالت، امکان فروش 30 درصد از سهام عدالت مردم برای کسانی که روش مستقیم مدیریت سهام خود را برگزیده اند، از طریق بانکها فراهم شد.

ارزش روز سهام عدالت اسمی 532 هزار تومانی، حدود 8.

6 میلیون تومان، ارزش روز سهام 492 هزار تومانی، حدود 8 میلیون تومان است، در عین حال برخی سهامداران از مفت خری سهام خود از سوی بانکها گلایه دارند، گرچه مقامات می گویند، بانکها سهام مردم را به نرخ روز در بورس به فروش می رسانند.

سهام عدالت متشکل از سهام 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیر بورسی است که بانکها برای فروش 30 درصد این سهام، از طریق کارگزاران خود در بورس یا سایر کارگزاران همکار نسبت به فروش سهام در بورس و واریز بهای آن به حساب مشتری اقدام می کنند، اما اطلاعیه ای از سوی بورس تهران منتشر شده که برخی کارگزاران پرریسک بورس از عاملیت فروش سهام عدالت برکنار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران پرریسک از عاملیت فروش سهام عدالت کنار گذاشته شدند

کارگزاران پرریسک از عاملیت فروش سهام عدالت کنار گذاشته شدند