مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-03سياسي

رییس شورای شهر تبریز همچنان در بازداشت است


یک منبع آگاه آزادی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با قید وثیقه را تکذیب کرد.

- یک منبع آگاه در قوه قضاییه با تکذیب آزادی شهرام دبیری با قید وثیقه، در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: خبر آزادی رییس شورای اسلامی شهر تبریز که شب گذشته توسط برخی کانال های خبری منتشر شده صحت ندارد و نامبرده همچنان در بازداشت به سر می برد.

وی افزود: تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد و با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی در مورد بازداشت رییس شورای اسلامی شهر تبریز و برخی مدیران شهرداری در هفته آتی اعلام خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، رییس شورای شهر تبریز در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در شهرداری تبریز توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا بازداشت شد.

این اقدام مهم با هماهنگی مقام قضایی و پس از دستگیری چندتن از شهرداران مناطق و مدیران ارشد و میانی شهرداری تبریز طی چندروز اخیر بود.

صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد و پرونده در مراحل رسیدگی است.

با دستگیری دبیری پرونده جاری را می توان در ادامه برملا شدن فساد در مدیریت شهری با دستگیری و محکومیت چندتن از همکاران وی در دور قبلی شورای شهر و مدیران وقت شهرداری به جرم فساد و ارتشاء دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر تبریز همچنان در بازداشت است

رییس شورای شهر تبریز همچنان در بازداشت است