مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-03بين الملل

اکثر آمریکایی ها از اعتراضات حمایت می کنند و از واکنش ترامپ ناراضی اند


بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط خبرگزاری رویترز و پایگاه نظرسنجی ایپسوس، اکثر آمریکایی ها از اعتراضات سراسری نسبت به مرگ یک مرد سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس حمایت می کنند و از واکنش رییس جمهور کشورشان به این ناآرامی ناراضی هستند.

- بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط خبرگزاری رویترز و پایگاه نظرسنجی ایپسوس، اکثر آمریکایی ها از اعتراضات سراسری نسبت به مرگ یک مرد سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس حمایت می کنند و از واکنش رییس جمهور کشورشان به این ناآرامی ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اعتراضات که برخی از آنها به خشونت کشیده شده، هفته گذشته آغاز شد؛ پس از آنکه جورج فلوید، مرد سیاه پوست 46 ساله در تاریخ 25 مه پس از آنکه از سوی فردی به خرید با پول تقلبی متهم شده و تحت بازداشت قرار گرفت، با خشونت یک افسر آمریکایی که گردن او را با زانو می فشرد، خفه شد و جان باخت.

این افسر پلیس مینیاپولیس به قتل متهم شده است.

این نظرسنجی که در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام شده، نشان داد که 64 درصد از آمریکایی های بزرگسال از مردمی که در حال حاضر راهپیمایی اعتراضی انجام می دهند، حمایت می کنند در حالی که 27 درصد از این اعتراضات حمایت نمی کنند و 9 درصد نظری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر آمریکایی ها از اعتراضات حمایت می کنند و از واکنش ترامپ ناراضی اند

اکثر آمریکایی ها از اعتراضات حمایت می کنند و از واکنش ترامپ ناراضی اند