مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-03سياسي

فقدان حضرت امام خمینی(ره) ضایعه بزرگی برای تاریخ کشور بود


فقدان حضرت امام خمینی(ره) ضایعه بزرگی برای تاریخ کشور بود به ویژه برای نسل ما که همه وجودمان را به اندیشه این بزرگوار، پیوند زده بودیم و باید برای عمر با برکت مقام معظم رهبری به عنوان جایگزین صالح حضرت امام(ره) دعا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وزیر بهداشت در آستانه سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب، با حضور در بیمارستان بقیه الله جماران، از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله محل بستری امام خمینی(ره) در روزهای پایانی زندگی شان و منزل ایشان و همچنین حسینیه جماران بازدید کرد.

سعید نمکی در حاشیه بازدید از بیمارستان جماران گفت: به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران درود می فرستم.

امسال به مناسبت رحلت حضرت امام، با توجه به سال کرونایی برای ادای احترام و پیوند جاودانه با حضرت امام فکر کردیم بهتر است به بیمارستان بیایم تا به مدافعان سلامت خداقوت بگوییم که با جان و دل برای مردم فداکاری کردند.

   وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، افزود: فقدان حضرت امام خمینی(ره) ضایعه بزرگی برای تاریخ کشور بود به ویژه برای نسل ما که همه وجودمان را به  اندیشه این بزرگوار، پیوند زده بودیم و باید برای عمر با برکت مقام معظم رهبری به عنوان جایگزین صالح حضرت امام(ره) دعا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان حضرت امام خمینی(ره) ضایعه بزرگی برای تاریخ کشور بود

فقدان حضرت امام خمینی(ره) ضایعه بزرگی برای تاریخ کشور بود