مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-03اجتماعي

ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-رشت/کندوان یک طرفه شد


مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به یک طرفه شدن هراز و کندوان در روز 16 خرداد، به یک طرفه شدن محور چالوس در روز جاری اشاره کرد و گفت: - ایمان محرابی نیا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ، اظهار داشت: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* محور کندوان یک طرفه شد وی بیان کرد: از ساعت 10:00 امروز در محور کندوان در استان های مازندران و البرز ، محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور، از شهرستانک تا چالوس و جنوب به شمال آزادراه تهران- شمال از ساعت 10:00 اجرا شد.

* هراز از ساعت 8 صبح دوطرفه شد مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه کرد: از ساعت 08:00 امروز محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور هراز لغو شد و تردد در این محور دوطرفه است.

* ترافیک سنگین در کندوان، هراز و آزادراه قزوین-رشت محرابی نیا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل کندوان تا پل زنگوله و حدفاصل مکارود تا مرزن آباد سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-رشت/کندوان یک طرفه شد

ترافیک سنگین در هراز و آزادراه قزوین-رشت/کندوان یک طرفه شد