مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-03سياسي

بیداری های امروز جهان به برکت اندیشه های امام خمینی (ره) است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضرت امام (ره) با روحیه توکل به خدا اسلام و انقلاب را صادر کردند، الان تحولات و بیداری اسلامی که در جهان اتفاق می افتد نتیجه تلاش و اندیشه های امام خمینی(ره) است.

- حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) کسی که مسیر تاریخ را تغییر داد، اظهار داشت: امام تنها شخصیت بی نظیر 100سال گذشته است که حرکات، اعمال و صحبت هایش در عالم تاثیر بسزایی گذاشت و خیلی از جوان های کشورهای دیگر به فکر انقلاب کردن انداختند.

وی این شخصیت والای امام را بواسطه ارتباط با خدا دانست و گفت: این ارتباط تا جایی رسید که حضرت امام (ره) می فرمایند به   خدا قسم در تمام عمرم یک بار نترسیدم وقتی این ارتباط با خدا اینگونه برقرار می شود امام (ره) تمام مستکبران که در مقابل خود هیچ می بینند و آن وقت است که صدای فریادش برای مظلومان و مرحومان بلند می شود و می فرمایند ما شریک غم تمام مظلومان عالم هستیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امام با همین روحیه در مقابل مستکبران قرار می گیردو می گویند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در مقابل متجاوزانی چون اسراییل قرار می گیرد و می فرمایند اگر هر مسلمانی یک سطل آب روی اسراییل بریزد اسراییل را آب خواهد برد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری های امروز جهان به برکت اندیشه های امام خمینی (ره) است

بیداری های امروز جهان به برکت اندیشه های امام خمینی (ره) است