مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:452020-06-02فرهنگي

احتمال اکران سه نسخه از «فرزند صبح»


تهیه کننده فیلم سینمایی «فرزند صبح» می گوید: در حال حاضر سه نسخه متفاوت از این فیلم وجود دارد که شاید آن ها را برای مقایسه و به عنوان تجربه ای سنگین و ذرین در سینمای ایران به نمایش بگذاریم.

- تهیه کننده فیلم سینمایی فرزند صبح می گوید: در حال حاضر سه نسخه متفاوت از این فیلم وجود دارد که شاید آن ها را برای مقایسه و به عنوان تجربه ای سنگین و ذرین در سینمای ایران به نمایش بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزند صبح به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی که تقریبا تنها فیلمی است که در این سال ها به طور خاص با محوریت شخصیت امام خمینی (ره) در سینما ساخته شده، سال 83 کلید خورد و با وجود همه حاشیه هایی که در این سال ها بویژه در همان دهه 80 و پس از اولین نمایش در جشنواره فجر سال 1389 داشت، بعد از گذشت 16 سال هنوز اکران نشده و دست اندرکارانش همچنان منتظرند شرایط برای اکران آن مهیا شود.

آنچه از این فیلم چند سال قبل در جشنواره فجر نمایش داده شد مورد انتقاد بهروز افخمی قرار گرفت تا جایی که دخالت در ساخت یا نظارت آن را تکذیب کرد ولی حالا شرایط تغییر کرده است.

محمدرضا شرف الدین در گفت گویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: فرزند صبح در زمانی ساخته شد که مناسبات اکران نوین به صورت آنلاین وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اکران سه نسخه از «فرزند صبح»

احتمال اکران سه نسخه از «فرزند صبح»