مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:152020-06-02سياسي

اولویت قوه قضاییه برای گسترش عدل و آزادی های مشروع و احیای حقوق عامه


رییس قوه قضاییه یکی از مسائلی که مورد تاکید ماست مسئله گسترش آزادی های مشروع، گسترش عدل و آزادی های مشروع از محورهای قانون اساسی است.

ما دنبال این هستیم که این مسئله کاملا با سازوکارهایی که در قوانین پیش بینی شده، - رییس قوه قضاییه یکی از مسائلی که مورد تاکید ماست مسئله گسترش آزادی های مشروع، گسترش عدل و آزادی های مشروع از محورهای قانون اساسی است.

ما دنبال این هستیم که این مسئله کاملا با سازوکارهایی که در قوانین پیش بینی شده، حتی برخی از سازوکارهایی که ممکن است در قانون پیش بینی نشده باشد، ما دنبال پیشنهاد به مجلس شورای اسلامی هستیم که آن سازوکارها بتواند دقیقا هم نسبت به احقاق حقوق عامه باشد و ما هم توجه جدی در این دوره داریم و هم پیشگیری از وقوع جرم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل سخنان آیت الله سیدابراهیم رییسی در برنامه بنیانگذار به این شرح است: *می خواهم از نقطه آشنایی شما با حضرت امام (ره) شروع کنیم.

چطور با امام (ره) به عنوان طلبه جوان آشنا شدید؟ من با اسم امام (ره) و ویژگی های ایشان که از جمله بارزترین آنها علم و اجتهاد و هم روحیه انقلابی ایشان بود، شاید سال 52 یا 53 که ابتدای طلبگی من در مشهد مقدس در حوزه علمیه مشهد مقدس بود، با نام امام (ره) و ویژگی های ایشان آشنا شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت قوه قضاییه برای گسترش عدل و آزادی های مشروع و احیای حقوق عامه

اولویت قوه قضاییه برای گسترش عدل و آزادی های مشروع و احیای حقوق عامه