مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:002020-06-02سياسي

خبر رحلت امام، سخت ترین شکنجه اسارت بود


هیچ کسی خبر را باور نمی کرد، امام خمینی (ره) امید آخر ما بود، سختی شکنجه ها را به تن خریده و پای انقلاب مانده بودیم، می خواستیم دست نوازش امام بر سر ما باشد و ما نیز با افتخار به چشمانش نگاه کنیم و بگوییم که بالاخره پیروز شدیم ای مرد خدا.

- ایسنا/قزوین هیچ کسی خبر را باور نمی کرد، امام خمینی (ره) امید آخر ما بود، سختی شکنجه ها را به تن خریده و پای انقلاب مانده بودیم، می خواستیم دست نوازش امام بر سر ما باشد و ما نیز با افتخار به چشمانش نگاه کنیم و بگوییم که بالاخره پیروز شدیم ای مرد خدا.

شهر الانبار در جنوب عراق، اردوگاه عنبر، کمپ 8، ساعت 7 و 30 دقیقه صبح، بعد از آمارگیری و شمارش اسرا به ترتیب آسایشگاه ها، سوت آزادباش را می زنند، اسرا طبق روال هرروز به حیاط اردوگاه می روند، فرج الله فصیحی رامندی جوان 24 ساله قزوینی که 5 سال از اسارتش می گذرد در حال قدم زدن در محوطه است و با دوستانش صحبت می کند؛ ناگهان جو اردوگاه تغییر می کند و سربازان آرایش نظامی به خود می گیرند.

فصیحی که متوجه تغییر رفتار نظامیان عراقی ها شده، به ایسنا می گوید: رفتارشان عجیب شده بود، انگار همه سربازان آماده باش بودند، پست های نگهبانی زوجی شد و به جای یک سرباز، دو سرباز در هر موقعیت قرار گرفتند، برخی از افسران نظامی با شلنگ و کابل دورتادور محوطه ایستاده بودند، رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر رحلت امام، سخت ترین شکنجه اسارت بود

خبر رحلت امام، سخت ترین شکنجه اسارت بود