مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-02سياسي

لایحه سنای آمریکا برای تمدید معاهده «شروع نو» بدون تأیید رییس جمهور


یک سناتور ارشد لایحه ای را به مجلس آمریکا ارائه کرده است که طبق آن معاهده شروع نو تمدید و اختیارات ترامپ در محدودسازی و خروج از آن محدود می شود.

- لایحه سنای آمریکا برای تمدید معاهده شروع نو بدون تأیید رییس جمهور یک سناتور ارشد لایحه ای را به مجلس آمریکا ارائه کرده است که طبق آن معاهده "شروع نو" تمدید و اختیارات ترامپ در محدودسازی و خروج از آن محدود می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک باب مندز، سناتور ارشد پارلمان ایالات متحده اعلام کرد که لایحه ای را به منظور محدود کردن اختیارات دونالد ترامپ در خروج از معاهدات بین الملل علی الخصوص معاهده شروع نو که منجر به تضعیف اهرم فشار استراتژیک آمریکا در کنترل تسلیحاتی روسیه می شود، به مجلس این کشور ارائه کرده است.

وی در بیانیه ای تاکید کرد: دولت ترامپ به تمدید آخرین توافق نامه کنترل تسلیحاتی روسیه، پیمان شروع نو که محدودیت هایی را در زرادخانه های هسته ای روسیه اعمال می کند، نزدیک شده است.

وی افزود: اگر ایالات متحده نتواند این معاهده را تمدید کند، برای اولین بار از سال 1960 زرادخانه های هسته ای روسیه از چارچوب بین المللی کنترل تسلیحاتی خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه سنای آمریکا برای تمدید معاهده «شروع نو» بدون تأیید رییس جمهور

لایحه سنای آمریکا برای تمدید معاهده «شروع نو» بدون تأیید رییس جمهور