مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 18:002020-06-02سياسي

وضعیت آسفالت پارس آباد اسفبار است


اگر اقدامات لازم برای وضعیت اسفبار آسفالت خیابان های پارس آباد صورت نگیرد به شخصه با رایزنی مرکز استان وارد عمل شده و مشکل را حل خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی عصر سه شنبه در دیداری که با حضور شهردار و رییس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه برگزار شد، عنوان کرد: وضعیت آسفالت پارس آباد اسفبار است و توجه بیشتری از مسئولین را می طلبد و باید هرچه زودتر برای بهبود این وضعیت اقدام جدی تری انجام گیرد.

وی افزود: فصل آسفالت ریزی از چند ماه قبل آغاز شده و فرصت روز به روز محدودتر می شود و لذا ضروری است تا شهرداری با تمام امکانات و از چندین موضع شهر عملیات آسفالت ریزی را آغاز کند و در این زمینه از ظرفیت تمام نهادهای حاکمیتی از جمله فرمانداری و دادگستری و سپاه پاسداران و… بهره بگیرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تأکید کردند: اگر اقدامات لازم برای وضعیت اسفبار آسفالت خیابان های پارس آباد صورت نگیرد به شخصه با رایزنی مرکز استان وارد عمل شده و مشکل را حل خواهم کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از وضعیت خدمات رسانی شهری و وضعیت آسفالت معابر افزود: شهرداری شهرستان تا به حال اقدام جدی در این امور انجام نداده و درآسفالت ریزی هم که یکی از وظایف ویژه شهرداری هست فقط لکه گیری و پینه کاری می کند و این وصله زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آسفالت پارس آباد اسفبار است

وضعیت آسفالت پارس آباد اسفبار است