مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:002020-06-02اجتماعي

مسدود سازی 500 سایت فعال در زمینه قمار در سال 98


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از رصد فضای مجازی با هدف برخورد با کلاهبرداری های اینترنتی خبر داد و گفت: در سال گذشته 500 سایت فعال در زمینه قمار مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی قاضی ولی قنبری راد از رصد فضای مجازی با هدف برخورد با کلاهبرداری های اینترنتی و مسدود سازی 500 سایت فعال در زمینه قمار در سال 98 خبر داد.

وی گفت: با هدف پیشگیری از آسیب های فضای مجازی و جرائم رایانه ای جلسات متعدد آموزشی آسیب های فضای مجازی برای کارکنان ادارات کل خراسان رضوی مانند ادارات ثبت احوال و مخابرات و نواحی آموزش و پرورش و سایر ادارات استان و همچنین جلسات بصیرت افزایی سایبری برای نواحی مقاومت بسیج برگزار شده است.

معاون دادستان و سرپرست ناحیه 7 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت فعالان حوزه سایبر برای اطلاع رسانی شیوه های پیشگیری از جرائم سایبری، ایجاد مسیرهای امن تبادل داده برای تسریع در استعلامات فوری مورد نیاز، تدوین طرح ساماندهی گزارش نویسی در جرائم رایانه ای با استفاده از قابلیت دستورالعمل جامع جرائم سایبری، اصلاح و تکمیل دستورالعمل جامع جرائم سایبری و پیگیری مکرر و مؤثر جهت اجرایی شدن رمز پویا که سهم قابل ملاحظه ای در کاهش کلاهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود سازی 500 سایت فعال در زمینه قمار در سال 98

مسدود سازی 500 سایت فعال در زمینه قمار در سال 98