مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-02پزشكي

ردپای بیماران مبتلا به کرونا در خوشه های شناسایی شده /سیستم قضایی ورود کند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید برای ایزوله بیماران مبتلا به کرونا تمهیداتی بیاندیشیم؛ متاسفانه خوشه هایی پیدا می شود که افراد شناسایی شده و -آگاه نسبت به بیماری- در آن وجود دارد و باید از طریق سیستم قضایی در این خصوص تصمیم گیری و اقدام شود.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید برای ایزوله بیماران مبتلا به کرونا تمهیداتی بیاندیشیم؛ متاسفانه خوشه هایی پیدا می شود که افراد شناسایی شده و -آگاه نسبت به بیماری- در آن وجود دارد و باید از طریق سیستم قضایی در این خصوص تصمیم گیری و اقدام شود.

عبدالمحمد خواجه ییان ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: در یک ماه گذشته و به خصوص در دو هفته اخیر به تدریج میزان ابتلا به بیماری کووید 19 و موارد مثبت کرونا در استان بوشهر با یک شیب نه چندان ملایم در حال افزایش بوده و تعداد بیماران نیز از مرز هزار نفر عبور کرده و البته میزان فوتی و بستری افزایش چندانی نداشته است.

وی بیان کرد: انتقال ویروس و شیوع بیماری در قالب تجمعات و دورهمی ها رخ می دهد و دیگر اینکه بعضی افراد که از بیماری خود اطلاع دارند در جامعه حاضر شده و پروتکل ها را رعایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای بیماران مبتلا به کرونا در خوشه های شناسایی شده /سیستم قضایی ورود کند

ردپای بیماران مبتلا به کرونا در خوشه های شناسایی شده /سیستم قضایی ورود کند