مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-02سياسي

1500 عدد قلیان در مشهد جمع آوری و معدوم شد


هزار و 500 عدد قلیان جمع آوری شده در مشهد روز سه شنبه همزمان با هفته بدون دخانیات طی مراسمی در این شهر معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد معاون دادستان و سرپرست ناحیه 6 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حاشیه مراسم معدوم سازی هزار و 500 قلیان جمع آوری شده در مشهد که امروز برگزار شد، گفت: امروز شاهد معدوم سازی قلیان هایی هستیم که از بهمن ماه سال گذشته در قالب تیم های مشترک در مشهد جمع آوری شده اند.

اسماعیل رحمانی با بیان اینکه مبارزه با دخانیات یک بحث سلیقه ای یا شخصی نیست و طبق قانون عرضه و استعمال دخانیات جرم است، اظهار کرد: این قانون مختص کشور ما هم نیست و دولت جمهوری اسلامی در سال 1384 به این کنوانسیون ملحق شده است و همراه با کل دنیا عزم خود را برای مبارزه با دخانیات نشان داده است.

وی سلامت جامعه را دغدغه اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: این نهاد به عنوان مدعی العموم و حافظ حقوق مردم اجازه نمی دهد اشخاصی به بهانه کسب درآمد و یا هر بهانه دیگر سلامت جامعه را به خطر اندازند.

بعد از کنترل کرونا نیز به  عرضه قلیان در اماکن عمومی اجازه داده نخواهد شد رییس مرکز بهداشت شماره یک مشهد نیز در این مراسم گفت: ششم تا دوازدهم خردادماه هفته ملی مبارزه با دخانیات نام گذاری شده است و شعار امسال این هفته حفظ سلامت عمومی در برابر ترفند شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 عدد قلیان در مشهد جمع آوری و معدوم شد

1500 عدد قلیان در مشهد جمع آوری و معدوم شد