مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد ریال به تونل بزرگ کبیرکوه


معاون امور عمرانی استانداری ایلام از اختصاص 600 میلیارد ریال به تونل بزرگ کبیر کوه واقع در شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد کرمی ظهر سه شنبه در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام شد از اختصاص 600 میلیارد ریال به تونل بزرگ کبیر کوه خبر داد و گفت: شروع عملیات اجرایی تونل دوم آزادی نیز به زودی شروع می شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های خوب استاندار ایلام به ویژه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تکمیل این پروژه امیدواریم که با تزریق این اعتبار بخشی از مطالبات پیمانکاران این طرح مهم پرداخت شود.

طول تونل اصلی کبیرکوه بین شهرستان های دره شهر و آبدانان در استان ایلام چهار هزار و 750 متر است که هدف از اجرای این تونل حذف گردنه صعب العبور کبیر کوه است.

نقش این تونل در آینده نه تنها ارتباط شهرستان دره شهر و آبدانان بلکه احداث یک راه جدید ارتباطی بین استان های ایلام-لرستان- کرمانشاه و خوزستان و همچنین دسترسی آسان استان های مرکزی به مرز بین المللی چیلات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد ریال به تونل بزرگ کبیرکوه

اختصاص 600 میلیارد ریال به تونل بزرگ کبیرکوه