مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02سياسي

امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی (ره) هرگز غروب نخواهد کرد


پرتو خورشید امام خمینی(ره) هرگز غروب نخواهد کرد و معمار کبیر انقلاب خورشید بی غروبی برای تمام جهانیان است.

- امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی (ره) هرگز غروب نخواهد کرد ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی(ره) هرگز غروب نخواهد کرد و معمار کبیر انقلاب خورشید بی غروبی برای تمام جهانیان است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های ساوه با موضوع منظومه فکری رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی دارای یک منظومه فکری بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بود که امام راحل با توکل به ذات حق و نترسیدن غیر از خدا شکل گرفت و با وجود آنکه تمام قدرت های دنیا کمک رژیم پهلوی کردند، اما امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و حمایت مردم رنج کشیده حرکت خود را آغاز کرد و به پیروزی رساند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حرکت امام نه تنها برای شروع و پیروزی انقلاب موثر بود بلکه بعد از انقلاب هم با درایت و رهبری مقتدرانه هم اسلام را محافظت کرد و هم حکومت اسلامی تشکیل داد.

وی افزود: امام با ایستادن در مقابل تمام قدرت های جهان و مغرضان داخلی انقلابی را شکل داد که بر مبانی اسلام استوار شد و با اقتداری که داشت تمامی مشکلات آغاز راه و شکل گیری حکومت اسلامی را کنار زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی (ره) هرگز غروب نخواهد کرد

امام جمعه ساوه: پرتو خورشید امام خمینی (ره) هرگز غروب نخواهد کرد